Monday, December 31, 2007

and i called it, THEA...

THEA, thea...
seam's new born kitten. been looking around for the baby. all i heard is 'miow miow'. here and there. follow the voices came from. tidak jumpa-jumpa. sounds came from the rooftop. but finally last night, they showed up. two kitties died. one left. greyish black. perfect tail. and cute. and i called it THEA..

NEW YEAR COUNTDOWN!!
kepada semua teman-teman saya...
Bertambah lagi satu tahun selepas tahun-tahun yang sudah menguji hari-hari kita.Bahagialah kamu dan gembiralah kamu dengan kedatangan tahun yang baru ini.Yang ingin ku beri bukan sekadar ucapan.Yang ingin aku beri pada kamu adalah doa setulus hati.semoga Tuhan melindungi kamu serta tercapai semua angan dan cita-cita kamu.Mudah-mudahan di beri umur panjang dan sehat selama-lamanya ...

kepada kekasih hati saya...
terima kasih atas hari-hari yang indah, yang penuh suka duka dan sedih tawa.. segala yang pernah kita lalui tahun 2007 akan tetap akan jadi kenangan terhebat dalam diri saya. tidak akan mungkin saya bisa mendapatkan kenangan serupa itu lagi. hanya kerna kamu,kenangan itu tercipta dengan cukup bermakna. thanks sayang. dan saya harap tahun 2008 nanti, akan memberi kita sejuta kebahagian yang kita impikan.apa yang saya inginkan, kaseh sayang kamu yang kekal untuk saya, kejujuran antara kita, dan kesetian cinta kamu pada saya. saya janji, saya akan pelihara hubungan kita dan akan sentiasa bahagiakan kamu. kerna, kamu saja yang saya sayang dan cinta.

happy new year all! welcome to 2008. with love, me

No comments: