Monday, December 10, 2007

olive juice baby!

tidak semua cerita cinta berakhir dengan kesedihan..
kerna aku mungkin akan kembali bahagia seperti hari kelmarin...
mungkin awan, bintang dan hujan mengerti hati aku.
mungkin pokok, burung dan unggas malam mendengar bisikku.
mungin angin membawa rinduku padanya..
terima kasih angin...
terubat sudah hati yang luka.tiada lagi kesedihan.tiada lagi kekecewaan.
yang aku tahu,hari semakin panas.disinari mentari garang cahayanya.bulan tetap ada,menyinari bumi sebelah sana.manusia kian bertambah,mempentaskan lakonan kehidupan mereka.dan aku,cinta aku semakin datang.aku kesal dengan setiap yang pernah jadi antara kita.tapi Tuhan mahukan kita tetap bersama.oh Tuhan, terima kasih kerana memberi kami peluang-Mu.

mengertikah kalian semua sekiranya aku katakan bahwa cinta itu sentiasa bahagia? dan yang luka hanya singgahan sementara?

No comments: