Thursday, January 3, 2008

sepi dalam gelap...

kadang-kadang, aku bisa duduk dan fikir tentang apa erti semua kebahagian yang sudah aku kecapi. tapi sesuatu yang susah aku ungkapkan, malah aku sendiri tidak pasti dengan semua yang aku rasa. ibarat ada yang tidak terlihat, tapi datang menyelinap, ada yang tidak terungkap,tapi bahasa tidak perlukan kata. kalian mengerti kan? tapi aku bersyukur dengan setiap kebahagian dan kegembiraan yang di berikan oleh dia. kekasih aku.
'i sayangkan u babe. ibarat... erm... sebutir pasir ibarat satu cinta i.. kalau tak pun, seluas langit...'
luahan dia untuk aku. terpaksa? yes sebab aku membulinya. dan aku suka membulinya. and the best part when he tired been questions..
'babe.. you tanya la soalan-soalan okay tapi jangan tanya i sayang you ka tidak sebab jawapan dia, i sayang sangat dengan you. i mau tidur nih.. you tanya ja apa-apa. i jawap..'
he is so sweet. i cant imagine my life without his voice and sweet words that melts my heart..
the favourite phrase i missed ;
'mau kena ampas pakai yelopages? ka belalai gajah?'
the favourite things i love to say to him ;
'you sayang i ka tidak nih? sayang bilang...! i timbak u'
or
'you sayang i?'
'betul?'
'tipu....'
serious?'
'iya babe?'
and he will reply ; (dengan penuh sabar dan geram)
'i sayang u babe'
'betul'
'tidak tipu'
'serious bha'
'iya'
i know it sound boring to him but i just love the way he answer me.
and i know he like it...

and we just love us..
the thing called love is not too complicated,..

No comments: