Friday, February 22, 2008

wish you all the best...

ketika aku meneliti setiap tingkah laku kamu, aku pasrah.
mungkin ini kali, hari penghabisan kita bersua.
ya. ini hari nya.

bukan perhatian aku pinta. cuma secebis kasih.
bukan diam seribu bahasa aku inginkan. cuma sepatah ayat yang bisa buat aku tenang.

kamu diam. kamu membisu.
itu kah tanda setiap yang bermula, akan berakhir?

aku mohon kemaafan pada kamu atas setiap kata yang pernah aku ungkapkan yang bisa merobek hati kamu. aku mohon maaf juga di atas kesilapan lalu aku terhadap kamu.
terima kasih di atas layanan baik kamu terhadap aku selama ini. tanpa kamu, aku tidak akan bisa berubah seperti ini. tapi jangan pernah sekalipun salahkan diri kamu andai aku berubah menjadi seorang yang kamu tidak pernah inginkan. aku doakan kamu gembira dan bahagia selepas ini. mungkin aku bukan untukmu.

kepada sesiapa yang menjadi membaca setia blog aku, thanks. aku tidak punyai sesiapa kini untuk curahkan isi hati aku. hanya kamu semua.
and kepada semua yang mempunyai kekasih, jagalah dia sebaiknya. jangan biarkan dia merasa seperti angin di terik siang. jangan pernah biarkan dia pergi menahan sakit dan derita sendiri. di mana 'susah senang bersama?'. jangan kerana sikap kamu, dia merana. itu pesan saya. selagi berpeluang untuk perbetulkan semua, perbetulkan lah. kerna, jika tidak, dia akan pergi, dan kamu akan kembali menyendiri.

to sarahana, thanks. i appreciate all of it. u helped me out babe. thanks

3 comments:

Anonymous said...

your welcome sayang :) be strong, you know what you are doing kan? xoxo always!

Johanna Natashah said...

not really actually. i need him. but i messed things. shit.

Anonymous said...

To my gerl Johana, Reading your blog has made me smile somehow. it is just a small matter for me to face your down moment together but you know it is an utter BIGASS matter for me to deal with your sudden unexpected decision. Trust me sayang, save it when you can and be kind to love. I'm sorry i couldn't go out with you that night, but I love you and you know that. I am just a few blocks from your house isn’t it, what else? Scream my name and you won't be alone ;)