Friday, January 23, 2009

dulu, kini & selamanya...

apa lah arti hidup tiada cinta?
apa lah artinya cinta ngak punya kasih?
apa lah arti diriku tanpa hadirmu?
apa lah arti semuanya andai dirimu ngak ada?

i wanna upload loadsa pictures. pictures between me and my love one.

sweet isnt it?

we creat LOVE, LOVE creat us..
my heart;his hand

12 comments:

Anonymous said...

aku shuka lihat kamu!! syng-syng berdua.

thepinklover said...

kecomelan di tahap melampau
apalah artinya jika kamu tiada disisi saat cinta mengembang bak bunga pagi yg mengambang menghadap matahari~~!!
wendu gendut saya la tgk pictures korg ni~~!!

cintaKAYANGAN said...

hahahahaha... nasib cinta mengembang, kalau meletup xtau laaa

Anonymous said...

tak baik tau beli brang tak bayar

Anonymous said...

ntahnya..speaking bukan men lagi..dah beli brg x reti nak bayo..x malu ke..??heeeshhh....

Anonymous said...

pompuan ni tak bayar barang dekat rm300..call balik no dia setelah bebulan2 tak call dia.. dia angkat..tapi buat2 mcm tak denga..pastuh tutup phone.. kurang hajar anak haram betol..

Anonymous said...

aku nak carik dia nie sampai lubang cacing... u can run but u cant hide!!

Anonymous said...

tahnya pompuan ni..beli perfume haku sampai 3,4 botol..nipu mcm hape je..pastu trus block..ok xpe...bio perfume yg ko pakai 2 jd barah kulit

AKU YG KO BERHUTANG RATUS2 said...

Wahai insan yang bergelar JOHANNA NATASHAH. Jangan lah HIPOKRIT. Tanpa membayar hutang orang yg ko tipu sampai ratus2 tu, hati perasaan & fikiran tak akan tenang. ADA FAHAM?

Anonymous said...

berkudis berulatla kulit ko pakai brg x di halalkan..toksah nak ayat berpropa2 sgtla weh..awak 2 pompuan sebelum nak berkapel2 baiki perangai 2 dulu..BAYOLA HITANG RM300 2 WEEEEEEEEEHHH..........

Anonymous said...

Kalau ada hutang tu bayar lah, apa yg u dpt? Menipu org camni. Doa orang yg teraniaya tu, termakbul...

Anonymous said...

muke xde la cantik mane pun..sesuai dgn prangai haprak..